VRÁCENÍ & REKLAMACE
Vrácení zboží
VRÁCENÍ ZAKOUPENÉHO ZBOŽÍ PŘED VÁNOCI. Zboží zakoupené od 1.11.2023 do 23.12. můžete vrátit až do 31.1.2024.
Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my vám vrátíme peníze. Vrácení je zdarma.
Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě.
1) Zásilku zaneste do 14 dnů od převzetí na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a použijte kód 95839882.
nebo:
2) Zboží doneste na adresu:
SIMPLY UP
Koněvova 49
Praha 3
130 00
Důležité! není možné vrátit zboží, u kterého byla vybrána služba "Personalizace"
S ohledem na povahu personalizovaných výrobků a skutečnost, že jsou vyrobeny speciálně pro zákazníka, nemohou být vráceny, refundovány ani vyměněny, a proto se výslovně vylučuje právo na odstoupení od smlouvy.
Vrácené zboží zpracujeme co nejdříve, nejpozději však do 14 dní od jeho převzetí.
Reklamace
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem.
Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme sa snažit vše maximálně urychlit.
Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte si jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej doporučeně odešlete nebo odneste na adresu:
SIMPLY UP
Koněvova 49
Praha 3
130 00